Mini: Μετά το Coupe, το Roadster

Με τα την coupe έκδοση (που ήδη δοκιμάζεται από το Car+Speed, έρχεται και η Roadster του Mini, το οποίο βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για τον τίτλο του πιο απολαυστικού μικρού αυτοκινήτου, όμως δεν σου χαρίζει τη μοναδική αίσθηση ελευθερίας ενός ανοιχτού μοντέλου.
Με το νέο Mini Roadster όμως οι Γερμανοί υποστηρίζουν ότι δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται πρωτίστως στο οδηγικό συναίσθημα.
Το νέο μοντέλο είναι το έκτο στην γκάμα Mini και το πρώτο διθέσιο στην ιστορία της μάρκας. Οι διαστάσεις του είναι εφάμιλλες αυτών του Mini Cabrio, όμως το παρμπρίζ του είναι πιο κάθετο (κατά 13 μοίρες) και η απόστασή του από το έδαφος μικρότερη (κατά 20 mm). Επίσης, έχει διαφορετικές ρυθμίσεις στο σασί, βελτιωμένη ακαμψία, καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή και φυσικά χαμηλότερο κέντρο βάρους.
Επίσης, η απουσία πίσω καθίσματος έχει σχεδόν διπλασιάσει το διαθέσιμο χώρο αποσκευών (240 lt).
Το Mini Roadster θα διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις:
– Cooper, με κινητήρα 1,6 lt με 122 PS
– Cooper SD, με μοτέρ πετρελαίου 2,0 lt απόδοσης 143 PS
– Cooper S, με κινητήρα 1,6 lt μέγιστης ισχύος 184 PS
– John Cooper Works, με μηχανικό σύνολο 1,6 lt που έχει μέγιστη απόδοση 211 PS
Οι κινητήρες του Mini Roadster θα συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο επίσης έξι σχέσεων (εκτός από το JCW).